Asiakastilaisuudet

Asiakastilaisuus vahvistaa yhteistyötä

Onnistuneet asiakastilaisuudet tähtäävät tavoitteiden täyttymiseen ja pitkiin kumppanuuksiin. Ne boostaavat myyntiä ja sitouttavat asiakkaita. Asiakastilaisuudet toimivat elämyksellisinä palkintoina ja kiitoksina yhdessä tehdystä työstä ja viestivät yhteistyön merkityksestä.

Kun haluat luoda asiakkaillesi jotakin yllättävää ja ällistyttävää, jotain, joka häkellyttää, vetoaa tunteisiin ja josta puhutaan vielä viikkojenkin kuluttua, käänny puoleemme. Tavoitteenamme on tarjota aina tapahtuma, jota jokainen kävijä jää hymyillen muistelemaan. Jotain sellaista, minkä hän yhdistää inspiroituneena yritykseesi. Leikittelemällä esimerkiksi eri aisteilla syntyy elämys, joka jättää vahvan muistijäljen.

Meidän ammattitaitoamme on poimia asiakkaidemme toiminnan ja vision ydinviestit, joiden ympärille suunnittelemme ja toteutamme tavoitteet täyttävän tilaisuuden alusta loppuun asti. Teemme toiveiden mukaisesti niin isoja, spektaakkelimaisia kokonaisuuksia, jotka kokoavat asiakkaat yhteen vaikka ulkomaita myöten, kuin myös pieniä, kotoisia ja mieleenpainuvia puutarhajuhlia.

Onnistuneet asiakastilaisuudet ovat yhdistelmä tunteita ja tarkasti asetettuja mittareita. Laaditaan yhdessä tavoitteet ja niille asetetut mittarit, joiden avulla vakuutut siitä, että asiakastilaisuudet ovat aina investointi, eivät kulu!

Virtuaali- sekä hybriditapahtumatoteutukset tarjoavat lukemattomia mahdollisuuksia yhdistää ihmiset helposti ja elämyksellisesti.

Miksi järjestäisit asiakastapahtuman kanssamme?

  • Asiakkaat merkitsevät sinulle paljon – kerro se siis myös heille! Kiitos lämmittää mieltä ja muistuttaa, miksi asiakkaasi ovat halunneet tehdä töitä yhdessä yrityksesi kanssa.
  • Inspiroi ja esittele, kerro, että teillä kehitetään ja mennään eteenpäin, yhdessä asiakkaiden kanssa.
  • Muistuta, että olet olemassa, ja varmista seuraavatkin yhteiset diilit!

Referenssit

Tilaa uutiskirje